Nieuwe onderzoeksvraag & deelvragen

“Hoe kan het comfort van het vertrekproces van nieuwe of onregelmatige vliegreizigers op Schiphol worden verhoogd?”

Deelvragen

  1. Hoe verloopt het volledige vertrekproces (deur tot deur) bij nieuwe of onregelmatige vliegreizigers op dit moment? (acties)
  2. Hoe ervaren nieuwe of onregelmatige vliegreizigers het vertrekproces op dit moment? (gevoelens)
  3. Wat betekent comfort voor nieuwe of onregelmatige vliegreizigers binnen het vertrekproces en hoe kan dit worden verhoogd?
    1. Wat is comfort? Wat voor gevoel zit daar bij? Hoe kan je dat beschrijven
    2. Als je dat weet, kun je het ook in criteria zetten.
  4. Hoe kan technologie het comfort in het vertrekproces van nieuwe of onregelmatige vliegreizigers verhogen?
    1. Welk deel of stap binnen het vertrekproces biedt de meeste ruimte voor verbetering en hoe speelt technologie hier een rol in?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *