Vandaag heeft lorenzo contact opgenomen met SIM (Samenwerking Innovatieve Mainport). Schiphol Group, KLM, TNO en TU Delft vallen hieronder. Ze werken samen om nieuwe innovaties te produceren die worden geïmplementeerd op Schiphol. Dit is de tweede organisatie die we hebben benaderd om ons concept te valideren. Dit is noodzakelijk om ons prototype succesvol te kunnen ontwikkelen, en mogelijke valkuilen te ontwijken. Zodra wij iets te horen hebben gekregen van SIM dan zal er een blog post over geschreven worden.
Sprint 5: dag 1
Na de sprint review beoordeling van Sprint 4 zijn baris en ik gelijk aan tafel gaan zitten om te bespreken wat wij moeten gaan doen voor Sprint 5. We hebben de modulewijzer er bij gepakt en hebben het toen even goed doorgenomen. Hier zijn toen een aantal dingen besproken:
Sprint 4: Review
Gisteren hebben wij onze review gehad voor sprint 4. Hierin hebben wij opnieuw verteld ons concept uitgelegd, onze onderzoeksresultaten laten zien, de nieuwe richting die wij op willen met ons concept en hebben wij laten weten dat wij contact mogen opnemen met F. Tammes; Directeur Safety, Security and Support. Wij hebben voor deze sprint review geprobeerd het product in maximaal 3 zinnen uit te kunnen leggen. Dat is het volgende geworden:
Sprint 4: Concept Update
Tussen nu en sprint 2 is een groot deel van ons concept veranderd. Met deze blogpost gaan we er even door heen om inzicht te geven in alle aanpassingen die plaats hebben gevonden.
Sprint 4: Contact met Rotterdam Airport
Voor het Business Model Canvas-beveiliging dat we gaan valideren hebben we een kleiner platform gekozen namelijk Rotterdam Airport. Lennart had al contact opgenomen met het hun. Zij waren best wel enthousiast, over wat wij willen doen en bereiken hieronder is het bericht:
We zijn nog bezig een goed moment uit te kiezen om langs te komen, dat ook Rotterdam Airport schikt. We hebben alvast vragen opgesteld om zoveel mogelijk uit deze afspraak te halen.